Retur
O.U.G. nr. 34/2014
Conform O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea și completarea unor acte normative, consumatorul, persoană fizică, beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât costurile directe legate de returnarea produselor, precum si costurile privind diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
Returnarea produselor Goudish
Dreptul de returnare și retragere poate fi exercitat de către consumator doar în cazul contractelor încheiate la distanță, de pe site-ul www.goudish.ro în termenul legal de 14 zile.
Consumatorul îți poate exercita acest drept contactând vânzătorul prin intermediul e-mailului, office@goudish.ro sau la numărul de telefon 0764444441
Fiind vorba de produse alimentare, se acceptă pentru retur doar produsele nedesfăcute și nedeteriorate. Cheltuielile de transport date de returnarea produselor cad în sarcina consumatorului, excepție făcând returnarea pe motiv de conformitate (produs defect, ambalaj spart, livrarea altui produs decât cel comandat, etc).
Contravaloarea produselor returnate se va transfera consumatorului în termen de maxim 5 zile de la primirea produselor în depozitul nostru și verificarea stării de conformitate.
Consumatorul este de acord că sumele cuvenite ca urmare a retragerii din contract, să se ramburseze prin virament bancar în contul specificat în cadrul formularului de retragere sau comunicat vânzătorului împreună cu exprimarea deciziei de retragere din contract.
În cazul exercitării dreptului de retragere, consumatorul are obligația de a returna sau de a le înmâna produsele vânzătorului, în decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care a comunicat decizia de retragere.
Consumatorului va suporta cheltuielile de curierat. Produsele care se doresc returnate trebuie să fie noi, fără să fi fost folosite sau deteriorate în vreun fel (ciobite, sparte etc), cu etichetele inițiale, în ambalajul original, să aibă toate componentele și documentele însoțitoare.
Consumatorul are dreptul de a i se rambursa toate sumele pe care le-a achitat drept plată vânzătorului, inclusiv costurile livrării, în condițiile stipulate, în termen de 14 zile calendaristice de la data la care vânzătorul este informat de decizia de retragere din contract, dar nu mai devreme de recepționarea produselor care au făcut obiectul vânzării. În cazul în care consumatorul a ales un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Goudish, vânzătorul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare efectuate cu metoda de transport aleasă de către consumator.
Înainte de trimiterea produselor neconforme sau comandate eronat, vă rugăm să informați Goudish prin intermediul e-mailului, office@goudish.ro sau la numărul de telefon 0764444441
Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Ambalarea produselor în vederea returnării
Consumatorul răspunde pentru produsele returnate, prezentând modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri și/sau intervenții neautorizate etc., diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
Pentru a evita deteriorarea în timpul transportării produselor returnate, în special în cazul produselor fragile, consumatorul trebuie să respecte condițiile de ambalare recomandate de către societatea de curierat rapid aleasă.
Este absolut necesar ca produsele să fie împachetate cât mai compact posibil, iar ambalajul să respecte următoarele condiții:
– interior – umplut cu material protector care să nu permită mișcarea conținutului;
– exterior – destul de rezistent încât să nu cedeze din cauza greutății conținutului.
Recomandăm utilizarea ambalajului din carton presat, umplut cu polistiren, folie cu bule sau alt material protector pentru a împiedica deplasarea produselor în colet pe durata transportului.
Etichetarea coletelor cu “Fragil” nu înlocuiește o ambalare corespunzătoare.
În cazul în care sunt returnate mai multe produse, asigurați-vă că produsele nu sunt in contact direct unul cu celălalt.
Atunci când aplicați banda adezivă pe cutiile de carton închise, treceți un rând de bandă adezivă deasupra și alte doua rânduri pe laterale pentru a le susține.
Cu cât este mai greu coletul, cu atât este necesară mai multa bandă adeziva.